بهترین زمان برای بک لینک گرفتن
نوشته شده توسط : عباسی

آیا میشود از تارنما های فرنگی بک لینک و پیوند گرفت
شاید برای شما هم پرسش باشد که می‌شود به هیچ عنوان از تارنما های فرنگی بک پیوند گرفت؟ اثرها ان مثبت میباشد سئو سایت یا این که منفی؟ خوب پاسخ این سوال های بی آلایش میباشد شما می‌توانید در وبسایت های فرنگی بک لینک و پیوند بگیرید و میتواند تاثیر مثبت خویش رت هم داشته باشد که گوگل قبول نماید که وبسایت شما یک وب سایت دارای اعتبار میباشد البته نکته قابل رعایت این میباشد که در مرحله نخستین مطالب شما می بایست مربوط به آن وبسایت باشد و در مرحله دوم گویش استعمال ی شما بایستی با آن وب سایت منطبق داشته باشد از جمله در شرایطی‌که لهجه تارنما لاتین میباشد بک لینک و پیوند شما هم می بایست لاتین باشد البته به طور کلی می‌تواند از حیث گوگل در شرایطی‌که تمامی ی آنها‌را رعایت نمائید میتواند بسیار خوب باشد.


کاربرد و اهمیت بک لینک و پیوند

شایسته ترین فرصت برای بک لینک و پیوند به چنگ آوردن
ابدا ما چه هنگامی بایستی بک پیوند بگیریم؟ وقتی شما می بایست بک پیوند بگیرید که هنگامی شما وب سایت خویش را ساخته اید و تک تک عمل های سئوی داخلی خویش را جاری ساختن داده اید(سئوی داخلی) پس از حداکثر 2 ماه میتوانید که بک لینک و پیوند بگیرید اما در حالتی که شما سئوی خویش را اعمال نداده باشید و بک لینک و پیوند بروید و گوگل به وبسایت شما رمز بزند ممکن میباشد حتی وبسایت را گزینه جریمه قرار دهد زمانی کاری برای ان جاری ساختن ندادید.

فیض گیری
روی هم رفته بخواهیم بگوییم بک لینک و پیوند ها قادر است خیلی اثرگذار باشد در سئوی یک تارنما و قادر است از نظر های متفاوت از اهمیت بالایی بر خوردار باشد و بایستی بدانید که در کدام وبسایت بایستی بک پیوند بگیرید که به شما فراگیری دادیم پس به سادگی می‌توانید در بهینه سازی پیروز بشوید پس با ما یار و همدم باشید.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: